در تازه‌ترین جشنواره تخفیف‌های تابستانی  اسنپ مارکت، قیمت مواد غذایی و سایر محصولات سوپرمارکتی ضروری و پرمصرف در میان مشتریان، به نصف کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در تازه‌ترین جشنواره تخفیف‌های تابستانی  اسنپ مارکت، قیمت مواد غذایی و سایر محصولات سوپرمارکتی ضروری و پرمصرف در میان مشتریان، به نصف کاهش پیدا می‌کند. طی این تخفیف 50 درصدی، ابتدا چندین محصول برای شما در گروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند. سپس، پنچ گروه از این کالاها بر اساس درصد محبوبیت بین مصرف کنندگان انتخاب شده و روی 80% از کالاهای موجود در این دسته‌بندی‌ها، تخفیف 50 درصدی اعمال می‌شود. در نتیجه، شما می‌توانید اکثر محصولات متعلق به هر دسته‌بندی را با نصف قیمت اولیه آن‌ها خریداری کنید. پنج گروه از کالاهای محبوب از میان دسته‌بندی‌های زیر انتخاب می‌شوند:

  • نوشیدنی‌ها
  • تنقلات
  • محصولات پروتئینی
  • دستمال و شوینده‌ها
  • چاشنی‌ها و افزودنی‌ها
  • لبنیات
  • کنسرو و غذای آماده
  • غذاهای منجمد

دقت کنید که خرید محصولات با تخفیف نصف قیمت محدود هستند و امکان خرید عمده آن‌ها وجود ندارد. از طرفی، تخفیف‌ 50 درصدی در ساعات و روزهای مشخصی ارائه خواهند شد که در ادامه بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم. بنابراین، بهتر است پیش از آغاز خرید به محدودیت زمانی و حجم سفارشات توجه داشته باشید.

زمان‌بندی تخفیف

تخفیف شگفت انگیز 50 درصدی اسنپ مارکت از تاریخ 25 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر آغاز شده و  به مدت پنج روز متوالی از شنبه تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. پس قبل از شروع خرید، بهتر است زمان‌بندی تخفیف شگفت انگیز و دسته‌بندی کالاهای تخفیفی مربوط به روزهای مختلف را از طریق شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند. به جز تخفیف نصف قیمت، اسنپ مارکت یک تخفیف همیشگی و  ویژه برای کاربرانی که می‌خواهند برای اولین‌بار از اسنپ مارکت خرید کنند در نظر گرفته است که تخفیف خرید اول نام دارد و با استفاده از آن  تجربه اولین خرید خود را به یک خرید ارزان تر و شیرین تر تبدیل کند

برای  اطلاع از تخفیف‌ها می‌تواید هر روز به صفحه اصلی وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام اسنپ مارکت سر برنید و اطلاعات مربوط به قیمت‌ کالاها را مشاهده کنند.

 

مواد غذایی را با  نصف قیمت بخرید

خرید آنلاین از هایپراستار

سال‌هاست فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار اقلام و کالاهای مورد نیاز خانوارهای ایرانی را با قیمتی ارزان‌تر و به صرفه‌تر از سایر عرضه کنندگان ارائه کرده است. با شروع همکاری سوپر مارکت اینترنتی اسنپ مارکت و هایپر استار امکان خرید کالاهای سوپرمارکتی به صورت آنلاین فراهم شد. با گذشت زمان، سوپرمارکت تهران اسنپ مارکت سرویس‌دهی خود را گسترش داده و کم کم به سایر شهرهای ایران نیز گسترش پیدا کرد. به طوری که هم‌اکنون، اسنپ مارکت فروش آنلاین کالاهای هایپراستار‌های تهران، کرج و اصفهان را بر عهده دارد.

به این ترتیب، مشتریان همیشگی و وفادار هایپر مارکت به جای خرید حضوری از هایپر استار، می‌توانند تنها با نصب برنامه iOS اسنپ مارکت یا اپلیکیشن اندروید این سوپرمارکت اینترنتی، کالاها و محصولات مورد نیازشان را خریداری کرده و در زمانی کوتاه درب منزلشان دریافت کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، کالاهای ارسالی با رعایت اصول بهداشتی، ضدعفونی  و بسته‌بندی می‌شوند. بنابراین، می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون نگرانی از آلودگی اقلام خریداری شده، آن‌ها را تحویل بگیرید.

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، اسنپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار